DIGITAL MARKETING & SEO + WordPress
Trajnim Dixhital Marketing SEO & Social Media + WordPress po rritet në popularitet gjithnjë e më shumë.
Trajnohu nga ekspertë të marketingut dixhital.
Mëso aftësi fitimprurëse në menyrë praktike dhe të shpejtë.
“Teaching through action, not a textbook”
Oraret i vendosni ju!
Kurrikula e mësimit:
5 Orët e para do mësojmë të ndërtojmë website me WordPress
1- Kanalet e Marketingut Dixhital
2- Hyrje në SEO (Praktikë në website të bizneseve që ne menaxhojmë)
3- Technical SEO (Search Console, Sitemaps, Indeksimi, PageSpeed)
4- Email Marketing ( Praktikë për fushata emailesh të qendrës sonë)
5- Google Ads (Kryerje e fushatave në Shqip)
6- Social Media Management (Canva Posts, CapCut, Skedulimi)
7- Meta Ads ( Reklamo siç duhet në Facebook & Instagram)
8- Tiktok Marketing & Youtube
9- Strategjia & Plani i Marketingut për një Biznes
10- Si të punosh online në Fiverr, Indeed, Contra, Upwork
11- Testimi Final
Websitet e ndertuara nga studentet pergjate kursit:
- https://ergihotel.al/
- https://englishwithgona.com/
- https://klindparangoni.com/
- https://nailsanna.al/
- https://studiodentisticoaronica.it/
- https://eriolapostoliphotography.com/
- https://sophrarestaurant.com/
- http://automeshkurti.com/
- https://andtechal.com/
- https://albrecovery.com/
- https://piperocare.com/
- https://edilberti.com
Në fund të trajnimit do të jeni të afte të:
– Ndërtoni website tuaj me platformën WordPress
– Përpiloni një plan marketingu perfshirë Google Ads apo Social Media
– Kuptoni se si funksionojnë Search Engines (Google, Bing, etj);
– Analizoni konkurencën dhe hulumtoni fjalët kyçe;
– Optimizoni Web Pages (gjeni mangësitë, gabimet dhe mundësitë për optimizim);
– Gjykoni Web Pages në bazë të relevancës dhe autoritetit për të krijuar linqe;
– Kontaktoni pronarët e Web Page-ve dhe t’i bindni që të vendosin linkun tuaj;
– Bëni dallimin mes SEO-s internacionale dhe lokale përfshirë edhe strategjitë që përdoren;
– Kuptoni rolin e Content Marketing-ut dhe Digital PR në SEO;
KUSH MUND TE PERFITOJE
Menaxherë, Administratorë të një Kompanie, ose persona të cilët kanë nevojë të zhvillojnë strategjitë e tyre për Online Marketing.
Detyrat e një marketeri:
Të zbatojë rregullat e marketingut dhe të jetë i aftë të përmbushë kërkesat e klientit.
Të jetë kreativ dhe i hapur ndaj ideve te reja.
Të jetë i aftë të ngrejë një biznes me website ose SMM.
Të aplikojë formatet e Google ads ose Facebook Ads, SEO/SEM, blogs.
Të vëzhgojë konkurencën dhe territorin në menyrë që të shfrytëzoje mundësite dhe të kuptojë gabimet dhe avantazhet.
Të shmangë ripërsëritjen e formatit në të cilin punon. (Të aplikojë formate të reja si videos, reels, etj.)
— Hëna D. —
Nga ky kurs kam mesuar mbi disa nga menyrat e te berit marketing jo vetem ne ate menyren e tij tradiconale, por edhe ajo me website, google ( SEO/SEM), payperclick, mail marketing, mirembajtjen e website, si te shkruaj nje blog dhe piket e tij me kryesore si focus keyword-meta title-meta description, si te studiojme konkurrencen dhe te jemi me te mire se ato dhe si te shikojme performacen e website tone, rendesia e reklamave sidomos ne google ads, pa lene mbrapa edhe ato te SMM ads, si te perdor capcut dhe canven ne menyre qe te krijojme formate me te shumellojshme dhe terheqese per klientet, postimet ne rrjetet sociale, dhe si te aplikojme per te punuar ne remote jobs ose sic quhet dhe sot Freelancer.
Trajnim Dixhital Marketing SEO & Social Media
Requirements
- Të përdorësh PC
- Të njohësh Google
Features
- Praktikë SEO në disa biznese
- Fushata Google reale
- Fushata Ads reale
- Plan marketingu real për një Biznes
Target audiences
- Studentët e Informatikës
- Studentët e Marketingut
- Të gjithë ata që duan të punojnë online
- Të gjithë ata që e kanë pasion