5 specifika te rendesishme per eCommerce
5 specifika per eCommerce. Vitet e fundit bizneset në internet po lulëzojnë dhe me të drejtë. Këtë vit pritet që 18% e të gjitha blerjeve me pakicë të ndodhin në internet. Kjo është pjesërisht sepse zhvillimi i faqes në internet eCommerce është lehtësuar ku pothuajse kushdo mund ta bëjë këtë. Ka 5 specifika per eCommerce të rëndësishme që duhet të merren parasysh përpara se të filloni të ndërtoni webfaqen tuaj të eCommerce. Kjo është veçanërisht e vërtetë nëse dëshironi që klientët të kthehen në faqen tuaj.
Zhvillimi i faqes në internet eCommerce fillon me platformën e duhur dhe Dizajnin shkëlqyes ketu keni 5 specifika per eCommerce:
1. Platforma
5 specifika per eCommerce, nje nga keto specifika eshte edhe “Platforma”.Ekzistojnë një larmi sistemesh të menaxhimit të përmbajtjes përfshirë WordPress, Prestashop dhe Magento.
WordPress është një platformë e gjithanshme dhe e lehtë për t’u përdorur. Ajo mbështet një numër të madh të shtojcave, kështu që mund të jetë e përshtatshme nëse ofroni shërbime ose vetëm disa produkte.
PrestaShop është një platformë e dizenjuar vetëm për ata që duan të ndërtojnë një dyqan online të personalizuar. Platforma gjithashtu ofron mijëra opsione shtesë për të marrë maksimumin e fitimit nga dyqani juaj virtual.
Platforma të tilla si Magento janë krijuar posaçërisht për përdorim në tregti elektronike. Nëse jeni duke menduar të hapni një dyqan online me shumë produkte, atëherë me Magento është më e lehtë të menaxhoni produktet tuaja.
2. Dizajni
Kur hartoni webfaqen tuaj, përdorni një dizajn të pastër, të thjeshtë jo me shumë grafikë dhe përfshini një thirrje të qartë për veprime.
Një tjetër gjë për tu marrë parasysh është nëse doni të krijoni temën tuaj personale ose të zgjidhni një temë të paracaktuar dhe të ndërtoni mbi të. Dizajni juaj i faqes suaj të internetit gjithashtu duhet të jetë i përgjegjshëm në mënyrë që faqja juaj e internetit të mund të shihet saktë nëpër platforma të shumta dhe sistemet operative.
3. Webfaqja juaj e eCommerce duhet të jetë e sigurt
Një faqe në internet e sigurt është e dobishme për ju dhe klientët tuaj. Me një numër në rritje të faqeve të internetit që janë hakuar dhe të dhënat janë vjedhur, siguria është pjesa e një faqe në internet që nuk mund të anashkaloni.
Një çertifikatë SSL (Secure Sockets Layer) është thelbësore për të marrë në faqen tuaj, pasi jo vetëm që lejon një lidhje të sigurt mbi të cilën mund të transmetohen të dhënat personale, ajo gjithashtu siguron vërtetimin në mënyrë që klientët të dinë se është e sigurt për të bërë blerje në faqen tuaj të internetit. .
HTTPS – (Protokolli i Transferimit të Hyper Text Secure) është një standard i koduar për komunikimet e klientëve të faqes në internet.
Nëse përdorni HTTPS, do të keni një ngritje të lehtë në renditjen në faqet e internetit të konkurrencës që nuk përdorin HTTPS.
4. Shtojcat (Pluginet) e e-commerce e bëjnë më të lehtë shtimin e veçorive në faqen tuaj
Nëse keni vendosur të përdorni WordPress për të krijuar webfaqen tuaj të eCommerce, atëherë ekzistojnë një numër programesh eCommerce në dispozicion për t’ju ndihmuar të krijoni dyqanin tuaj online. Shtojcat kryesore të tregtisë elektronike përfshijnë WooCommerce, Shopify, Shopp dhe Easy Downloads Digital.
5. SEO tërheq trafik organik në faqen tuaj të tregtisë elektronike
Nëse dëshironi që klientët e mundshëm të shohin produktet tuaja para atyre të konkurrentëve, atëherë optimizimi i faqeve të faqes tuaj do t’ju ndihmojë në përpjekjen për të qenë në faqen e parë të rezultateve të kërkimit.
Planifikuesi i fjalëve të Google është mjaft i dobishëm në menaxhimin e kërkimit tuaj. Pastaj mund të shtoni fjalë përkatëse në emrat dhe përshkrimet e produktit tuaj. Rishikoni këto fjalë kyçe herë pas here për t’i azhornuar dhe eksperimentuar me të cilat fjalët kyçe funksionojnë më mirë. Ju mund të përmirësoni renditjen tuaj me tituj të faqeve të mira që përfshijnë fjalë kyçe përkatëse me keto nje nga 5 specifika per eCommerce.
Gjëra të tjera për tu marrë parasysh kur ndërtoni një faqe në internet për tregti elektronike
Ju mund të dëshironi të merrni në konsideratë veçori shtesë për të rritur mundësinë e kthimit të vizitorëve:
Shpejtësia e website
Ka disa gjëra që mund të bëni për të shpejtuar faqen tuaj të internetit duke përfshirë caching dhe përdorimin e teknologjisë së kujtesës për gjëra të caktuara sesa qasjen e vazhdueshme në bazën e të dhënave. Ju gjithashtu mund të përdorni serverë të shpejtë të pritjes për të përmbushur kërkesat e trafikut. Shpejtësia e websitit është gjithashtu një konsideratë e rëndësishme e SEO.
Pagesë e ftuar
23% e blerësve do të braktisin shportën e tyre të blerjes nëse detyrohen të regjistrojnë një llogari. Bëni më të lehtë për klientët të blejnë artikuj me arka të ftuar. Disa klientë mund të mos dëshirojnë të krijojnë një llogari pasi ato mund të jenë të kufizuara për kohën. Krijoni një proces të qetë dhe të shpejtë të transaksioneve duke shtuar mundësinë e një arke të ftuar. Pasi të kenë përfunduar arkëtimin e tyre, mund t’i pyesni nëse dëshirojnë të krijojnë një llogari.
Kërkimi në website
Përdorni funksionalitetin e kërkimit për t’i lejuar përdoruesit të kërkojnë produkte me aftësinë për të filtruar produktet përmes një larmie opsionesh (nëse aplikohet).
Pikat e dobëta
Adresoni shqetësimet e mundshme që klientët mund të kenë para blerjes së produkteve tuaja duke shfaqur informacionin që ata mund të kenë shqetësime ose pyetje rreth tyre. Kjo mund të përfshijë opsionet e ofrimit dhe nëse ofrohen kthime falas.
Optimizimi i celularit
Në vitin 2017 pothuajse 59% e shitjeve në eCommerce ndodhin përmes celularit. Ekziston një numër në rritje i përdoruesve që tani blenë në internet duke përdorur telefonat e tyre smart dhe kjo prirje ka shumë të ngjarë të rritet. Kjo është arsyeja pse zgjedhja e faqes suaj të internetit për celular është e domosdoshme.
Shqyrtime dhe rekomandime të krijuara nga përdoruesit
Përdorni prova sociale në faqen tuaj në internet me rishikimet dhe rekomandimet e përdoruesve. Nëse një klient i mundshëm lexon vlerësimet e klientit, atëherë ka më shumë të ngjarë të blejnë një produkt. Sidoqoftë, kritikat e krijuara nga përdoruesi mund të shkojnë në të dyja mënyrat – një përdorues mund të postojë një përmbledhje negative e cila mund të mos jetë e mirë për faqen tuaj të internetit / dyqanin online.
Artikujt e lidhur
Paraqitja e artikujve të lidhur me një produkt është e dobishme për klientët që janë në kërkim të një artikulli, por mund të mos kenë vendosur se çfarë lloji të atij produkti të veçantë që ata dëshirojnë. Kjo është gjithashtu e dobishme për kur produkti kryesor nuk është në dispozicion.
Seksioni FAQs
Krijimi i një seksioni FAQ (pyetje-përgjigje) me pyetje të zakonshme është shumë i dobishëm dhe kursen kohën e konsumatorit dhe kompanisë pasi pyetjet themelore mund të përgjigjen duke shikuar në faqen e FAQ.
Ne ofrojme trajnime individuale per eCommerce
Impact Education ka krijuar një sërë webfaqesh me 5 specifika per eCommerce me të gjitha detajet specifike të kerkuara nga bizneset. Ne kemi përpiluar një listë të gjërave që duhet të mbani mend kur jeni gati të ndërtoni një dyqan eCommerce. eCommerce me të gjitha detajet specifike të kerkuara nga bizneset. Ne kemi përpiluar një listë me 5 specifika per eCommerce të gjithe gjërave që duhet të mbani mend kur jeni gati të ndërtoni një dyqan eCommerce.
Gjithashtu mundesojme dhe krijime faqesh eCommerce per me shume na vizitoni kliko ketu per te pare adresen
Per informacione te detajuara kontaktoni 069 34 323 34
